Informatie

 

Coronavirus

Het coronavirus (COVID-19) heeft zich inmiddels wereldwijd verspreid en is ook in Nederland in opkomst. In verband met de toename van het coronavirus volgen wij de door het RIVM gestelde richtlijnen.

Gezien de ontwikkelingen en het advies van het RIVM hebben we besloten om de praktijk te sluiten. Dit houdt in dat we alleen open zijn voor dringende spoedgevallen. Hieronder verstaan we ernstige klachten die niet kunnen wachten zoals:

– Nabloedingen na verwijdering van een tand of kies

– Acute pijn aan een tand of kies en pijnstillers hebben geen effect

– Uitgeslagen of uitgevallen tand(en)

– Plotselinge zwellingen aan de lip of wang

U mag alleen komen als u geen van onderstaande klachten met betrekking tot uw gezondheid heeft:

– neusverkoudheid en/of

– hoesten en/of

– verhoging/koorts

Complimenten en klachten

Wanneer u tevreden bent over de praktijk en/of de behandeling dan horen we dat graag van u. Wij hebben nog ruimte voor nieuwe patiënten, dus mocht u zelf patient willen worden of kent u iemand die op zoek is naar een tandarts dan houden wij ons van harte aanbevolen.

U bent natuurlijk ook welkom om ons te waarderen op een onafhankelijke vergelijkingssites zoals Independer.nl of Zorgkaartnederland.nl.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over een behandeling of de aan u verschafte informatie dan horen we dat natuurlijk ook graag van u. U kunt bellen of een afspraak voor een persoonlijk gesprek maken zodat we er samen uit kunnen komen. Indien wij samen niet tot een bevredigende oplossing komen dan kunt u advies inwinnen bij TIP, het tandheelkundig informatiepunt van de ANT (0900-20 250 12) en bij de Stichting Garantie Mondzorg (030 – 60 76 345).

Wijzigingen

Indien er iets verandert in uw persoonlijke gegevens dan horen we dit graag tijdig. Veranderingen in adresgegevens, telefoonnummer, e-mail of verzekeringsgegevens kunt u doorgeven via mail op info@vetendeponti.nl of telefonisch op telefoonnummer 023-5253440. Wanneer wij niet aanwezig zijn in de praktijk dan kunt u uiteraard altijd het antwoordapparaat inspreken.

Rekening via Infomedics

Indien wij beschikken over uw verzekeringsgegevens dan verstuurt Infomedics de rekening eerst naar uw verzekeraar. Het deel wat vergoed wordt vanuit uw (aanvullende) verzekering hoeft u dus niet voor te schieten. Voor het resterende bedrag krijgt u van Infomedics een rekening thuisgestuurd. U heeft dan een termijn van 30 dagen om de rekening te voldoen. Indien u inhoudelijke vragen over de rekening heeft dan kunt u daarvoor het beste de praktijk bellen. Voor vragen over de afhandeling of het voldoen van de rekening kunt u contact opnemen met Infomedics 036 – 20 31 900 (voor dit informatienummer betaalt u alleen uw gebruikelijke belkosten) of contact via de website www.infomedics.nl Ook wanneer u niet in staat bent uw nota tijdig te betalen is het verstandig contact met Infomedics op te nemen.

Mocht u geen aanvullende tandartsverzekering hebben, dan is het mogelijk om bij de balie met uw pinpas te betalen. Ook als u geen gebruik van Infomedics wilt maken, is deze mogelijkheid voor u beschikbaar.

Afspraak afzeggen

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn voor uw afspraak, dan verzoeken wij u deze zo snel mogelijk, doch tenminste 24 uur (1 werkdag) van tevoren af te zeggen. Indien de afspraak niet tijdig wordt afgezegd en wij geen andere afspraak op hetzelfde tijdstip kunnen plannen, zullen we de gereserveerde tijd in rekening brengen.